کدام بلاگرها در هر شهر ایران تأثیرگذار هستند؟2021-04-04

معرفی بهترین لایف‌استایل بلاگر های ایرانی در سال 1402 5درصدی‌ها

بیشتر آنهایی که در رشته های خود در رتبه اول قرار دارند، مسلما درآمد زیادی هم کسب می کنند. حتی افرادی که شهرت چندانی هم ندارند و اما توانسته اند زیر یک میلیون فالور جذب کنند نیز درامد نسبتا خوبی دارند و اتومبیل های کلاس بالایی را سوار می شوند. معمولا ایرانی ها به سه برند بنز و لامبورگینی و پورشه حساسیت خاصی دارند و اگر پولشان به آنها برسد و توانایی خرید داشته باشند، اولویت آنها این سه برند معتبر می باشند. یکی دیگر از بیوتی بلاگرهای معروف ایرانی است که در این زمینه کار می کند و توانسته با رنگ و استایل خاص خودش جادویی را انجام دهد که دیگران را حیران کند. او در مسابقات میکاپ آرتیست کوسموپولیتان شرکت کرد و مقام نخست این مسابقات را دریافت کرد. مشهورترین ایرانی است که نه تنها در داخل کشور بلکه در سراسر دنیا شهرت دارد.

سپس آن‌ها برای ادامه زندگی و کار به ایران بازگشتند و در حال حاضر در شهر تهران سکونت دارند. صدف بیوتی، الناز گلرخ، ملینا تاج و لیلی قالیچی از معروف ترین افرادی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند. اما وبلاگ های زیادی هستند که در بستر اینترنت فعالیت می کنند و سرویس هایی را به کاربران ارائه می دهند.

نام او معمولا در صدر فهرست بلاگرهای ایرانی در حوزه فناوری قرار دارد. بلاگرهای تهرانی، به دلیل گستردگی فعالیت و تنوع محتوای تولیدی، گزینه‌ای مناسب برای بسیاری از کسب‌وکارها هستند. نکته مهم این است که مخاطبان این بلاگرها محدود به تهران نیستند و طیف وسیعی از شهرهای دیگر را شامل می‌شوند. اگر هدفتان جذب مخاطبان در سطح ملی است، بلاگرهای تهرانی به‌دلیل درصد بالای دنبال‌کنندگان از سراسر ایران، گزینه‌ای بسیار مناسب هستند.

اولین فردی بود که به همراه پدرش نخستین سایت شرط بندی ایرانی با درگاه پولی ریالی را معرفی و راه اندازی کرد و گفته می شود که تمام سایت های شرط بندی دیگران زیر مجموعه او می باشد. این نوع از بلاگری یکی از پر طرفدارترین‌ها در بین افراد است زیرا در زمینه‌های مختلفی مانند تمرینات بدنی، نکات تغذیه، اخبار ورزشی و رویداد ورزشی فعالیت دارند. تخصص، تعامل با مخاطب و تولید محتوای اصیل از ویژگی‌های این بلاگرها است. بلاگرهایی که واقعا به برند شما علاقه دارند و به اهداف شما پایبندند، تبلیغات بهتر و موثرتری ارائه خواهند داد. شهرت و اعتبار بلاگر در میان مخاطبانش نقش زیادی در تاثیرگذاری تبلیغ دارد. سپیده بزمی پور، پس از هشت ماه آشنایی با شاهرخ استخری در کشور بلژیک؛ سرانجام در سال ۱۳۹۰ با او ازدواج کرد.

    {
  • او در واقع مشهورترین شعبده‌باز دنیای مجازی است که میلیون‌ها بازدیدکننده دارد.
  • |}
  • گیتا اخوان با نام مستعار گیتا هوم، متولد ۱۳۷۱ و یکی از مشهورترین لایف‌استایل بلاگرهای ایرانی است.
  • {
  • در دنیای امروز بلاگرهای زیادی در زمینه لایف استایل فعالیت می‌کنند اما زمینه کاری هر کدام متفاوت است.
  • |}
  • تعامل بالا و صمیمیت محتوای او، این پیج را برای تبلیغات محصولات کودک، خدمات تفریحی خانوادگی و لوازم خانگی مناسب کرده است.
  • {
  • او در حال حاضر بیش از یک میلیون و 750 هزار فالور دارد و همچنین بیش از 600 پست مختلف در مورد غذاهای گوناگون منتشر کر ده است.
  • |}
  • برندهای مرتبط با حوزه گردشگری با تبلیغ خدمات خودشان در این پیج، بیشتر دیده می‌شوند.

اگر در زمینه ورزش دوچرخه سواری می خواهید اطلاعاتی در دست داشته باشید، می توانید در این وبلاگ به جستجوی مطالب و اطلاعات مفید بگردید. در این زمینه سایت های کمی هستند که کار می کنند اما در این وبلاگ می توانید اطلاعات حرفه ای را در این مورد بدست بیاورید. کتاب خوندن و نوشتن رو دوست دارم و اینجا براتون از علاقه‌مندی‌هام یعنی حقوق، فرهنگ، روان‌شناسی و البته فیلم و سریال می‌نویسم. در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. شبنم تا کنون با انتشار حدود ۲۵۰۶ پست نزدیک به نهصد و نود و چهارهزار نفر دنبال‌کننده دارد.

او این روزها از طریق تبلیغات کسب درآمد می‌کند و سفیر برند لوازم آرایشی اینگلوت در ایران شده است. الناز گلرخ یکی از بلاگر های معروف اینستاگرام ایرانی است که در حوزه مد و زیبایی فعالیت می ‌کند. در واقع او در کنار فعالیت در بیوتی بلاگری به خاطر اندام زیبا و استایل ایده آلی که دارد به عنوان مدل در حوزه مد و فشن نیز فعالیت می کند. البته لازم به ذکر است که او در چند سال گذشته از کشور ایران مهاجرت کرده و در حال حاضر مقیم شهر دبی می ‌باشد. اصطلاح بلاگر در قدیم دارای معنی متفاوتی بود اما امروزه به افرادی تلقی می شود که در شبکه های اجتماعی به طور حرفه ای روی یک موضوع تمرکز کرده اند و کار می کنند.

    {
  • ویدئوهای آموزش برنامه‌نویسی او نیز در سایت‌های آموزشی مخاطبان بسیاری دارند.
  • |}{
  • البته ناگفته نماند که تینا اسدی در حوزه بلاگری مد و فشن بسیار موفق بود و توانست خیلی زود جایگاه خود را در صنعت مدلینگ تثبیت کند.
  • |}{
  • الناز کار خود را از آرایشگری شروع کرد و حالا صفحه اینستاگرام او یکی از پربازدیدترین صفحات شبکه‌های اجتماعی در زمینه آموزش آرایشگری محسوب می‌شود.
  • |}
  • این افراد در شبکه های اجتماعی گزارش ها و پست هایی را در زمینه معرفی رستوران‌ها در شهرها و کشورهای مختلف، نحوه تهیه غذاها و دسرهای متنوع و … منتشر می‌کنند.
  • او با ارائه محتوایی الهام‌بخش، برای تبلیغ خدمات خانگی، صنایع‌دستی و سفرهای خانوادگی گزینه‌ای مناسب است.
  • او اکنون با انتشار حدود ۳۶۴ پست نزدیک به ۷۹۵ هزار نفر دنبال‌کننده دارد.

البته از آنجایی که این افراد در جلوی چشم دیگران قرار دارد، سعی می کنند تا بهترین ها را برای خود برگزینند و به همین خاطر خانه های آنها در بهترین مناطق شهر می باشند. همچنین از لحاظ دکوری هم آنها سعی می کنند تا مدرن ترین سبک های روز دنیا را در داخل خانه خود به کار ببرند و از این لحاظ هم بروز باشند. علاوه بر  آن از بهترین مارک و تجهیزات نیز استفاده می کنند و راحت باشند. ملینا تاج نیز از جمله بلاگرهایی است که در شهر دبی اقامت دارد و سال‌ های زیادی است که به این شهر مهاجرت کرده است. آنها سعی می کنند تا از این طریق تبلیغات محصولات شرکت های بزرگ و معروف را نیز در صفحات خود انجام دهند که گفته می شود که هر تبلیغ بیش از 10 میلیون تومان هزینه دارد. البته بیشتر این سلبریتی ها تعرفه های آنها را اعلام نمی کنند اما بر اساس گزارش های موجود درآمد آنها بالای 50 میلیون تومان در ماه می باشد.

تردز اینستاگرام چیست؟ آموزش کامل و راهنمای استفاده از Threads

{
    {
  • نبات بلاگر لایف استایل یا سبک زندگی ساکن کانادا در صفحه خود درباره زندگی روزمره خود، سرگرمی و آموزش‌های کاربردی در زندگی تولید محتوا می‌کند.
  • |}{
  • علیرضا مجیدی که پزشکی خوانده است، در «یک پزشک» آخرین اخبار فناوری را می‌نویسد.
  • |}{
  • ما در این مقاله سعی کردیم بهترین و پرطرف‌دارترین فعالان این رشته را در سال ۱۴۰۱ به شما معرفی کنیم.
  • |}
  • «نرگس دهقانی» به تولید محتوای آموزشی در زمینه آشپزی مشغول است و با دستور پخت‌های متنوع خود حدود ۳۵۵ هزار نفر را جذب کرده است.
  • مدرک لیسانس او برق (مخابرات) است و در رشته جامعه‌شناسی مدرک فوق‌لیسانس گرفته است.
  • بنابراین برای مشاهده کلیپ‌ های بلاگرهای معروف ایرانی بهترین منبع شبکه یوتیوب می ‌باشد.
|}

همچنین نویسنده مقالات تخصصی در حوزه‌های مختلف هستم و همواره در تلاش برای به‌روز نگه‌داشتن خود با آخرین روندها و تغییرات دیجیتال هستم. بلاگرهای اصفهانی افرادی هستند که در زمینه‌های مختلفی مانند سفر، مد، فناوری و غذا محتوای مفید و تاثیرگذاری تولید می‌کنند. «کمند» با دستور پخت‌های ساده و جذاب، به معرفی غذاهای جدید و آسان می‌پردازد.

  • پروانه اعلمی بلاگر ساکن آمریکا است که در حوزه آرایشی و مراقبت از پوست در شبکه ‌های اجتماعی تولید محتوا می‌ کند.
  • {
  • او با محتوای خاص و الهام‌بخش خود، مخاطبان زیادی را به تجربه زندگی نزدیک به طبیعت ترغیب می‌کند.
  • |}
  • «صبا مرشدی» با داشتن حدود ۱ میلیون فالوور، بلاگری پرطرفدار است که لحظات صمیمی زندگی خانوادگی خود را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد.
  • {
  • آنها سعی می کنند تا از این طریق تبلیغات محصولات شرکت های بزرگ و معروف را نیز در صفحات خود انجام دهند که گفته می شود که هر تبلیغ بیش از 10 میلیون تومان هزینه دارد.
  • |}{
  • ازآنجاکه انتخاب دقیق و هوشمندانه برای تبلیغات تاثیر زیادی در رشد کسب‌وکار شما دارد، این راهنما می‌تواند نقطه شروعی باشد تا تبلیغاتی هدفمند و موثر را اجرا کنید.
  • |}
  • در رابطه با شبکه اجتماعی روبیکا در واقع می‌ توان گفت که نوعی پلتفرم وطنی است که عملکرد آن تا حدود زیادی مشابه شبکه اینستاگرام می‌ باشد.

بنابراین برای مشاهده کلیپ‌ های بلاگرهای معروف ایرانی بهترین منبع شبکه یوتیوب می ‌باشد. اگر طرفدار طنز و کلیپ های سرگرمی باشید، حتما این بلاگر را می شناسید. او در این زمینه معروف ترین فردی است که فعالیت می کند و در حال حاضر هم در شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام فعال است. او در حال حاضر حدود 5 میلیون نفر فالور دارد و یکی از معروف ترین افرادی است که در این زمینه کار می کند.

غذاهای محلی و فضاهای دنج طبیعت از جذاب‌ترین تجربیات سفر به شمال ایران هستند. تبلیغات توسط بلاگرهای مازندرانی و گیلانی غذا و سفر، می‌تواند مخاطبان زیادی را به سمت رستوران‌ها و کافه‌های منطقه جذب کرده و حس و تجربه‌‌ای منحصربه‌فرد را القا کند. شمال کشور با موقعیت جغرافیایی منحصربه‌فرد، طبیعت بکر و محبوبیت بالا به‌عنوان مقصد گردشگری، بستری ایده‌آل برای تبلیغات هدفمند برخی از صنایع و کسب‌وکارها است. در ادامه، انواع کسب‌وکارهایی را معرفی می‌کنیم که می‌توانند از ظرفیت تبلیغ در پیج بلاگرهای شمالی بیشتر استفاده کنند. او در اوایل جوانی به شهر واشنگتن در آمریکا رفت تا در آنجا طراحی دکوراسیون داخلی بخواند. او علاوه‌بر فعالیت در زمینه مد، بلاگر حوزه معماری و طراحی داخلی هم هست.

فود بلاگر های معروف ایرانی

بلاگرهای مازندرانی و گیلانی که روی سبک زندگی لوکس متمرکز هستند می‌توانند به انتقال این حس کمک کنند. هدف این افراد معرفی شهرها، کشورها، آداب و رسوم و فرهنگ ملل مختلف است و از این طریق مقاصد گردشگری دنیا را به مخاطبان خود معرفی می‌کنند. از بلاگرهای فعال در زمینه گردشگری و سفر می‌توان به  سفراینجا و مملیکا اشاره کرد. این افراد سعی می‌کنند تا اطلاعات خود را با افراد در اینستاگرام به اشتراک بگذارند. برخی از بلاگرهای اقتصادی با برگزاری دوره‌های آموزشی در خصوص آموزش بورس و غیره به فعالیت می‌پردازند و از این طریق درآمدزایی می‌کنند.

او که از سال ۱۳۹۴ کار خود را آغاز کرده، به‌معنی واقعی کلمه فودبلاگر است و از طریق بلاگری، آموزش آشپزی و فروشگاه آنلاین نواب کسب درآمد می‌کند. محمد جنتی از مطرح ترین و بهترین بلاگرهای اصفهانی است که با تولید کلیپ‌های طنز و محتوای سرگرم‌کننده، به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های فضای مجازی تبدیل شده است. او با استفاده از لهجه اصفهانی و پرداختن به موضوعات روزمره، ویدیوهایی خنده‌دار و جذاب تولید می‌کند که باعث شده تا بیش از ۱.۱ میلیون فالوور جذب پیج او شوند. محتوای طنز محمد جنتی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و رضایت بالایی از سوی دنبال‌کنندگان او گزارش شده است.

او درگذشته یک ورزشکار کیک بوکسینگ بود، اما اکنون در رشته کراس‌فیت مشغول به فعالیت است؛ و محتواهای فوق‌العاده‌ای از زندگی خود در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. همچنین به شکل روتین نرمش و ورزش‌های خانگی را به‌صورت پست و استوری منتشر می‌کند که از این لحاظ در ایران کم‌نظیر است. همانطور که می ‌دانید شبکه یوتیوب یکی از محبوب ‌ترین و پربازدید ترین شبکه ‌های اجتماعی نه تنها در ایران بلکه در دنیا محسوب می ‌شود. به همین خاطر اغلب افرادی که به عنوان بلاگر فعالیت دارند در یوتیوب نیز صاحب کانال هستند. چرا که در شبکه یوتیوب علاوه بر یک بستر مناسب برای کسب شهرت در دنیا می ‌تواند یک منبع درآمد خوب نیز برای این بلاگرها باشد. نکته قابل ذکر این که در شبکه یوتیوب فقط امکان ساخت محتواهای ویدئویی امکان‌ پذیر است.

او در حال حاضر بیش از یک میلیون و 750 هزار فالور دارد و همچنین بیش از 600 پست مختلف در مورد غذاهای گوناگون منتشر کر ده است. این سلبریتی در سال 69 متولد شده است و گفته می شود که زمانی که در مقطع راهنمایی بوده طریقه پخت تمام غذاهای ایرانی را یاد داشته است. مشوق او مادرش بوده و در این باره گفته که زمانی که از کلاس برمی گشته همیشه به مادرش کمک می کرده و هر سوالی داشته از او می پرسیده است. او سعی می کند که پس از مدتی تمام آشپزی های خانه را انجام دهد و مادرش هم اشکالات و نقص هایش را برطرف می کرده است. سپس با ضبط کلیپ هایی و انتشار آن در فضای مجازی رفته رفته به شهرت می رسد و اسم و رسم پیدا می کند. او به این سوال که چطور می شود که یک آقا به عنوان مشهورترین اشپز ایران شناخته شود، می گوید که شاید خانم های کار زیادی دارند و به همین خاطر نمی رسند که آشپزی کنند.

{

صدور احکام جدید برای افزایش حقوق بازنشستگان و فرهنگیان بازنشسته

|}
Contact Us
https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
Email: info@tikshahr.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

شیوا صفایی از جمله بلاگرهایی است که در حال حاضر در کشور آمریکا سکونت دارد. عمده فعالیت‌ های این بلاگر ارائه مطالب سرگرم کننده و پرداختن به موضوعات پیرامون زندگی شخصی و روزمرگی‌ هایش می ‌باشد. در واقع محتواهای او به هیچ عنوان جنبه آموزشی ندارد با این حال او موفق شده با ارائه مطالب مختلف بیش از ۸۰۰ هزار نفر دنبال کننده در شبکه اینستاگرام داشته باشد.

خلاقیت و نرخ تعامل این بلاگر بر نرخ  فروش برندهای نوآور تاثیرگذار خواهد بود. در این مطلب قصد داریم شما را با بلاگرهای تهرانی مناسب برای تبلیغات آشنا کنیم. ازآنجاکه انتخاب دقیق و هوشمندانه برای تبلیغات تاثیر زیادی در رشد کسب‌وکار شما دارد، این راهنما می‌تواند نقطه شروعی باشد تا تبلیغاتی هدفمند و موثر را اجرا کنید. به همین خاطر است که در حال حاضر نیز بسیاری از بلاگرها علاوه بر دیگر شبکه‌ های اجتماعی در روبیکا نیز فعالیت دارند.

او با ارائه ایده‌های خلاقانه و کاربردی، مخاطبان زیادی را جذب کرده است. این پیج برای تبلیغ لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خدمات مرتبط با خانه‌داری، عملکرد مناسبی دارد. چشم‌اندازهای زیبای شمال، بستری مناسب برای تبلیغ برندهای لوکس مانند لباس‌های تابستانی، محصولات آرایشی و خدماتی مانند اسپا یا ماساژ است.

در فضای اینترنت افرادی هم هستند که اطلاعات و داشته های خود را در اختیار دیگران قرار می دهند. در این میان اما برخی ها هم هستند که از طریق وبلاگ نویسی این کار را انجام می دهند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم. از آنجایی که این کشور در نزدیک و همسایگی ما قرار دارد، بلاگرهای زیادی هستند که به این کشور مهاجرت کرده اند که به طور خیلی مختصر به برخی از آنها می پردازیم. آزیتا که لیسانس روان‌شناسی و فوق‌لیسانس مشاوره دارد، در دی‌ماه ۱۳۸۷ پس از فوت مادرش، تصمیم می‌گیرد تا دستورپخت‌های او را در بلاگ خود منتشر کند. او این کار را برای ادای احترام به استعداد شگفت‌انگیز مادرش در آشپزی انجام می‌دهد.

{
    {
  • یکی از جنجالی‌ترین اقدامات سپیده بزمی‌پور و همسرش شاهرخ استخری، افتتاح فروشگاه‌های سنجاق که در زمینه طلافروشی و فروش اینترنتی جواهرات فعال‌اند، بود.
  • |}
  • کیارا فرانی مدل و فشن بلاگر ایتالیایی که بیشتر از ۲۴ میلیون نفر دنبال‌کننده دارد، ابتدا فعالیت خود را با نوشتن درباره مد آغاز کرد.
  • شخص بلاگر در هر سطحی که زندگی می‌کند آن را برای عموم افراد در اینستاگرام به اشتراک می گذارد و از این طریق می توانند بازدیدکننده‌های زیادی را به خود جذب کنند.
  • {
  • او به این سوال که چطور می شود که یک آقا به عنوان مشهورترین اشپز ایران شناخته شود، می گوید که شاید خانم های کار زیادی دارند و به همین خاطر نمی رسند که آشپزی کنند.
  • |}
  • اگر دنبال کننده این بلاگر باشید خواهید دید که او همواره کاربران را برای عضویت و فعالیت در این سایت شرط بندی دعوت می ‌کند.
  • {
  • فودبلاگر اصطلاحی است که به تازگی به وجود آمده است و از دو کلمه انگلیسی وارد فارسی شده است.
  • |}
|}

در این بخش به معرفی برخی از بلاگرهای معروف ایرانی می‌پردازیم که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و برای تبلیغات مناسب هستند. او این روزها حرفه‌ای ورزش سه‌گانه انجام می‌دهد، خاطرات سفرهایش را می‌نویسد و از راه تبلیغات کسب درآمد می‌کند. خیلی از بلاگر های معروف ایرانی طنز و کمدی را مبنای کارشان قرار می‌دهند. او که در رشته سینما تحصیل کرده است، کار خود را با نویسندگی در انیمیشن‌های مشهور «دیرین دیرین» و بازیگری تئاتر شروع کرد. او به‌واسطه ویدئوهای بامزه‌ای که با لهجه شیرین مشهدی در اینستاگرام منتشر می‌کرد، شهرت یافت.

سوگل شاکری جزو محبوب‌ترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام است که در حوزه سبک زندگی فعالیت می‌کند. در ایران افراد زیادی مشغول به لایف‌استایل بلاگری هستند و هرکدام طرف‌داران خاص خودشان را دارند. ما در این مقاله سعی کردیم بهترین و پرطرف‌دارترین فعالان این رشته را در سال ۱۴۰۱ به شما معرفی کنیم. امیر تتلو یکی دیگر از جنجالی ترین افرادی است که در فضای مجازی کار می کند و در حال حاضر در کشور ترکیه ساکن است. او زمانی که موضوع حرمسرا را مطرح کرد سرو صدای بسیاری را به وجود آورد و موجب شد تا مدیران اینستاگرام به دلیل اعتراضاتی که علیه او انجام شد، اکانت او را مسدود کنند.

از همان دوران نوجوانی به رشته عکاسی علاقه‌مند بوده؛ به همین سبب یک دوربین عکاسی خرید و از آن به بعد هرجایی که می‌رفته عکس‌های زیادی را برای خود ثبت کرده است. امروزه یکی از بحث‌های داغ حوزه‌های بلاگری در ایران، لایف‌استایل بلاگر است. سایت یک ادمین را مدیریت می کند و این سایت در زمینه های ورزشی کار می کند.

دلخوشی‌های آزاده«آزاده»، بلاگر خانواده محور با بیش از ۳۴۰ هزار فالوور، لحظات شاد خانوادگی و سبک زندگی روزمره خود را با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد. تعامل بالا و صمیمیت محتوای او، این پیج را برای تبلیغات محصولات کودک، خدمات تفریحی خانوادگی و لوازم خانگی مناسب کرده است. سحر طاهری«سحر طاهری»، با بیش از ۴۴۰ هزار فالوور، سبک زندگی خاص خود را که ترکیبی از مد محلی و مدرن است، به نمایش می‌گذارد. محتوای او توجه مناسبی را به زیبایی، پوشاک و جزئیات سبک زندگی جلب کرده است. این پیج برای تبلیغات پوشاک، محصولات زیبایی و خدمات مد انتخابی کارآمد به شمار می‌رود. جریان پلتفرمی تخصصی و هوشمند در حوزه تبلیغات شبکه‌های اجتماعی است که ابزارهایی جامع برای مدیریت کمپین‌های اینفلوئنسری ارائه می‌دهد.

یکی دیگر از بلاگر های معروف ایرانی مرد که ویدئوهای آموزشی ورزشی تولید می‌کند، پیمان رجبی است. این ورزشکار متولد بوشهر ابتدا در رشته دو و میدانی فعالیت می‌کرد اما بعدها وارد رشته بدن‌سازی شد. او برای کسب درآمد کلاس‌های ورزشی خصوصی و گروهی برگزار می‌کند، به بدن‌سازان مشاوره می‌دهد و مکمل‌های بدن‌سازی را تبلیغ می‌کند. در سال‌های اخیر، به ویژه با همه‌گیری ویروس کرونا بلاگینگ طرفداران بیشتری پیدا کرده است. بلاگرها افرادی تاثیرگذار هستند که در زمینه خاصی مثل آشپزی، فشن، زیبایی و… تخصص دارند و در آن باره محتوا تولید می‌کنند؛ برخی از بلاگرها هم با عنوان بلاگر سبک زندگی شناخته می‌شوند. در این لیست با تعدادی از بلاگرهای معروف ایرانی و خارجی بیشتر آشنا خواهید شد.

شمال ایران با جذابیت‌های طبیعی و گردشگری بی‌نظیر خود، همواره یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای مسافران به‌ویژه از شهرهای بزرگ مانند تهران، اصفهان و شیراز بوده است. این جریان همیشگی از مسافران، گیلان و مازندران را به بازاری پویا برای تبلیغ در پیج بلاگرهای شمالی به‌صورت هدفمند تبدیل کرده است. بلاگری در اینستاگرام عمر زیادی ندارد ولی به عنوان یکی از مشاغل پردرآمد در دنیا شناخته شده است. در حال حاضر بلاگرهای زیادی در اینستاگرام در زمینه‌های مختلف مشغول فعالیت هستند و خیلی خوب توانسته‌اند به درآمد بالایی برسند. بلاگری انواع مختلفی دارد و اغلب بلاگرها در یک زمینه خاص مشغول هستند. به منظور آشنایی با انواع بلاگر در اینستاگرام و تعریف دقیق آن‌ها همراه ما باشید.

جواد خواجوی در سریال‌های مختلف تلویزیونی و نمایش خانگی نیز نقش‌آفرینی می‌کند. در دنیای دیجیتال امروز، بلاگرها نقش مهمی در اطلاع‌رسانی، تبلیغات و معرفی خدمات ایفا می‌کنند. اصفهان، با تاریخ و فرهنگ غنی خود، زادگاه بسیاری از بلاگرهای خلاق و حرفه‌ای است که در زمینه‌های مختلف از جمله مد، غذا، گردشگری و هنر فعالیت دارند. شناخت بهترین بلاگرهای اصفهانی می‌تواند شما را در پیدا کردن منابع الهام‌بخش و مفید یاری کند.

از بلاگرهای اقتصادی می‌توان به اکو احسان، رمزعلی، محمد هلاکوئی و امیر حسین نام آور اشاره کرد. بلاگر فرزند پروری، راهنمای کامل چگونگی رفتار با کودک را نشان می دهد. اگر محتوای بلاگر حرفه‌ای و جذاب باشد، تبلیغ شما هم به شکلی بهتر دیده می‌شود و نتیجه بهتری خواهد داشت. شعار او در کل دوران بلاگری‌اش (خوشی‌ها می‌توانند تکراری باشند) بوده؛ و تاکنون با انتشار نزدیک به ۴۵۸ پست یک میلیون دنبال‌کننده دارد. او در بخش اورژانس بیمارستان مشغول به کار است و تجربیات و داستان های زندگی شخصی و کاری خود را در این وبلاگ به ثبت می رساند. از کودکی به نوشتن و خواندن علاقه زیادی داشت و دوست داشت تا در زمینه های مختلف از جمله سینما و تلویزیون و موسیقی مطالعاتی انجام بدهد.

میشل لوین بلاگر ورزشی است که انواع تمرینات، رژیم‌ غذایی و راهکارهای رسیدن به تناسب اندام را با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد. این مدل ونزوئلایی در حال حاضر بیش از ۱۴ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. ملینا تاج که در حال حاضر ساکن دوبی است، از ۲۵ سالگی فعالیت خود در زمینه تولید محتوای آرایشی را شروع کرده است. هرچند تحصیلات ملینا در زمینه طراحی لباس و معماری به او کمک زیادی کرده است، اما تلاش او و متواضع بودنش نقش بیشتری در موفقیت او داشته است. «مطهره حیدری» با داشتن حدود ۳۵۰ هزار فالوور، مترجم و معلم زبان فرانسه است که تجربیاتش از زندگی بین پاریس و تهران را به اشتراک می‌گذارد. تبلیغ آموزش زبان فرانسه برای موسسات آموزشی در این صفحه پرمخاطب بسیار اثربخش است.

یکی از معروف‌ترین تیزرهای تبلیغاتی بیسکویت مادر از محصولات شرکت ویتانا؛ با بازی سام و سامیار در سال ۹۶ ضبط گردید و این اتفاق موجب محبوبیت بیشتر آن‌ها شد. البته گفتنی است سامیار یکی از این دوقلوهای بامزه به بیماری تترالوژی (یک نوع بیماری قلبی) مبتلا بود و همین موضوع مدتی در فضای مجازی، ترند بود. او معمولاً اتفاقات روزمره‌ی زندگی‌اش را همراه با دل‌نوشته‌های جذاب، در قالب پست یا استوری منتشر می‌کند. سوگل معتقد است در بحث تبلیغات باید حساسیت زیادی به خرج داد؛ چرا که ممکن است برخی از مخاطبان، شما را به‌عنوان الگوی خود قرار دهند، طبق گفته‌ی شما محصول را تهیه کنند و راضی نباشند.

از آن جا که همه والدین نگران آینده و تربیت فرزند خود هستند، بر این باورند که به دنبال افرادی باشند که به آن‌ها آداب و رسوم تربیت و زندگی درست را نشان دهد. زک کینگ، یکی از معروف‌ترین اینفلوئنسرهای دنیاست که از طریق ویویوهای جذاب و کوتاه خود به شهرت رسیده است. او در واقع مشهورترین شعبده‌باز دنیای مجازی است که میلیون‌ها بازدیدکننده دارد.

از او به عنوان یک ستاره جوان در این زمینه یاد می شود و در مصاحبه ای که داشته گفته که از سن 16 سالگی به دلیل علاقه اش به این کار سایتی را مدیریت می کرده است. او نیز در این رشته صاحب سبک است و از آنجایی که طراحی لباس را به خوبی بلد است، توانسته با تلفیق آرایشگری با آن در این راستا حرفی برای گفتن داشته باشد. او نیز از دوران کودکی به این رشته علاقه داشته اما تا سن 25 سالگی صبر کرده است. یکی از رشته های پر طرفدار بین ایرانیان مد و فشن می باشد که زن و مرد نمی شناسد. در صورت استفاده از محتوای وب‌سایت بدون دادن لینک مستقیم، محتوای شما هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی به فرم DMCA گزارش خواهد شد. از انواع بلاگر سلامت می‌توان به هادی چوپان، هدی جراح و لیلا رجبی اشاره کرد.

او با استفاده از موضوعات روز و ارائه محتواهای خنده‌دار، دنبال‌کنندگان زیادی دارد. محتوای طنز این صفحه نرخ تعامل زیادی دارد و برای تبلیغ کسب‌وکارهای مربوط به سرگرمی بسیار جذاب است. همین موضوع سبب شده تا برخی از آنها به شهرت و درآمد فوق‌العاده‌ای هم برسند. یکی از مسائلی که امروزه کاربران زیادی به آن توجه می کنند، موضوع درآمد این سلبریتی ها می باشد.

{
  • امروزه یکی از بحث‌های داغ حوزه‌های بلاگری در ایران، لایف‌استایل بلاگر است.
  • {
  • به همین خاطر اغلب افرادی که به عنوان بلاگر فعالیت دارند در یوتیوب نیز صاحب کانال هستند.
  • |}
  • مائده هستم، دانشجوی رشته کارشناسی و تجربه های متنوع در زمینه سئو و تولید محتوا.
  • {
  • در واقع محتواهای او به هیچ عنوان جنبه آموزشی ندارد با این حال او موفق شده با ارائه مطالب مختلف بیش از ۸۰۰ هزار نفر دنبال کننده در شبکه اینستاگرام داشته باشد.
  • |}{
  • در میان انبوه شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام به دلیل محبوبیت بالا و تنوع محتوایی، بستر اصلی فعالیت بلاگرهای معروف ایرانی محسوب می‌شود.
  • |}
  • این جدول شامل لیستی از بلاگرهای معروف ایرانی است که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.
|}

برای این دسته از افراد نیز مانند سلبریتی ها جذب مخاطب از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و به همین خاطر آنها برنامه های متنوعی را برای این هدف انجام می دهند. اما آنها با جذب مخاطب چه برنامه ای را دنبال می کنند؟ این سوالی است که بیشتر ما با آن روبرو هستیم و می دانیم که به چه هدفی این کار را انجام می دهند. مژده لایف«مژده لایف» از بلاگرهای معروف رشت و گیلان است و با بیش از ۱۷۰ هزار فالوور، فرهنگ بومی و سبک زندگی گیلانی را به تصویر می‌کشد.

همانطور که در چند روز گذشته خبری مبنی بر دستگیری یکی از بلاگرها با بیش از یک میلیون فالوور در ایران منتشر شد. تینا اسدی از جمله بلاگرهایی است که ابتدا به عنوان بازیگر فعالیت داشت و سابقه بازی در چند فیلم و سریال را در داخل ایران داشته است. بنابراین می ‌توان گفت که او قبل از شهرت به عنوان بلاگر یک بازیگر سرشناس و معروف بود. اما بعدها او تصمیم گرفت که به جای فعالیت در عرصه تلویزیون به عنوان بلاگر ادامه فعالیت دهد. البته ناگفته نماند که تینا اسدی در حوزه بلاگری مد و فشن بسیار موفق بود و توانست خیلی زود جایگاه خود را در صنعت مدلینگ تثبیت کند. شیوا هوماین بلاگر با بیش از ۴۰۰ هزار فالوور به معرفی تجربیات خود در آشپزی و مدیریت خانه می‌پردازد.

مهیا رحیمی«مهیا رحیمی»، بلاگر طبیعت‌گردی و سبک زندگی، زندگی ساده و طبیعی خود را با بیش از ۱ میلیون فالوور به اشتراک می‌گذارد. او با محتوای خاص و الهام‌بخش خود، مخاطبان زیادی را به تجربه زندگی نزدیک به طبیعت ترغیب می‌کند. این پیج برای تبلیغات برندهای ارگانیک، تجهیزات کمپینگ و اقامتگاه‌های بوم‌گردی بسیار مناسب عمل می‌کند.

ویدئوهای طنز سرنا در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و یوتیوب جزو پرمخاطب‌ترین ویدئوهای طنز ایرانی محسوب می‌شوند. بلاگر دکوراسیون با شناخت رنگ‌ها، نحوه چیدمان منزل، چگونگی قرار گرفتن اسباب و اثاثیه، افراد را در اینستاگرام به سمت پیج خود جذب می‌کنند. نگین میرصالحی فشن بلاگر معروف ایرانی با بیش از ۶ میلیون فالوور در اینستاگرام برای برندهایی مثل گوچی و شنل تبلیغ می‌کند. او صاحب یک برند محصولات مو به نام گیسو است؛ این محصولات با عسل و موم عسل تولید می‌شوند. از ایجاد کمپین‌های جذاب گرفته تا تجزیه‌وتحلیل عملکرد، پلتفرم جریان تمام ابزارهایی که برای موفقیت در تبلیغات نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بلاگر https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
این سایت